diumenge, 23 de setembre del 2007

YA SOY LEGAL. ¿PUEDO VOTAR?

Guau!

Bé, la veritat és que jo voto cada dia. Però l'amo Albert m'ha dit que l'excursió al poble que vam fer l'altre dia era per recollir un paper que m'havien enviat i on deia que ja estava "identificat" pels amos del poble. No ho entenc. Si ja porto la meva xapa.
Però l'amo no estava gaire content. Deia no sé que de "pagar", però que ara jo ja era legal.
Sempre ho he sigut de legal, només bordo a qui no m'agrada i a qui m'agrada li moc la cua. No és això ser legal?

____________________________________________________________________________________

Bien, la verdad es que yo voto cada día. Pero el amo Albert me ha dicho que la excursión al pueblo que hice el otro día era para recoger un papel que me habían enviado y dondedecía que ya estaba "identificado" por los amos del pueblo. No lo entiendo. Si ya llevo mi chapa.
Pero el amo no estaba muy contento. Decía no sé que de "pagar", pero que ahora yo ya era legal.
Siempre lo he sido de legal, sólo ladro a quien no me gusta y a quien me gusta le muevo la cola. ¿No es eso ser legal?

Guau!