diumenge, 14 d’octubre del 2007

Els cosinets m'han vingut a veure...Què bé!!!

Guau!


Avui ha vingut la tieta Cristina, que cuida al tiet Ross, amb la cosineta Maxi. Ha dit que la cosineta es quedarà uns dies amb mi. Què bé!!!


A la cosineta Maxi la cuida la iaia Nuri, que ara està de viatge, i per això ha estat uns dies amb el tiet Ross i ara em toca a mi. Així, quan els de dues potes se'n vagin a treballar (quina cosa això de treballar, se n'inventen cada una...), tindré algú amb qui jugar.


Estic molt content. Ha portat el seu llit com podeu veure:


Tot i que no em fa massa cas, penso que és molt maca. El tiet Ross, com sempre quan arriba, només fa que bordar i menjar.

Parlant de menjar. La Maxi no ha portat el seu menjar, això deu voler dir que es menjarà el meu........



No sé si m'agrada gaire aixó...






Però ens ho passarem molt bé!!!!!!!
________________________________________________________________
¡Guau!

Hoy ha venido la tía Cristina, que cuida al tío Ross, con la prima Maxi. Ha dicho que la prima se quedará unos días conmigo. Qué bien!!!A la prima Maxi la cuida a la yaya Nuri, que ahora está de viaje, y por eso ha estado unos días con el tío Ross y ahora me toca a mí. Así, cuando los de dos patas se vayan a trabajar (qué cosa eso de trabajar, se inventan cada una...), tendré alguien con quien jugar.Estoy muy contento. Ha traido su cama como podéis ver. Aunque no me hace demasido caso, pienso que es muy guapa. El tío Ross, como siempre cuando llega, sólo hace que ladrar y comer. Hablando de comer. Maxi no ha traido su comida, eso quiere decir que se comerá la mia........No sé si me gusta mucho esto ...¡Pero lo pasaremos muy bien!!!!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, sóc la Tata Mireia...qui ni "pilli" a la primera lo de "tata" que em digui Mireia i prou. El cas és que no sé si estic escribint on toca...sobretot on l'Albert em diu que ho haig de fer, així que la propera vegada que quedis amb mon pare, alias "El Sr Carlos" puges i m'ho expliques, ok?...i jo prometo esforçar-me i anar posant cosetes per aquí..de totes maneres ja et dic que encara estic una mica bleda per anar fent comentaris sobre gossos i gossets monissims...crec que encara no he superat lo del Màgnum...i no va en broma...així que de moment em nego a agafar-li carinyo a cap altre animaló...a no ser que faci 1.80 m, amb rínxols i ulls verds...està clar, no?

apa-li, fins aviat a tots

ah, se m'oblidava...estic a dieta estricta...cosa que també ajuda a explicar el mal humorq ue potser ha trascendit en aquestes lletres...no m'ho tinguis en compte, si et plau, Albert

petons

mireia

Guillermo Ward ha dit...

Oye Idefix, es bien habilosito tu papi, aprendió al tiro (de inmediato) a hacer el cubo. ¿Ahora Ide, cuéntame que significa tu nombre y si el idioma que escribes es catalán?. Un lenguetazo. Ofelia.

Anònim ha dit...

Guau, Idefix!!!

Aqui desde casita te envio un ladrido para que vayas practicando, ya que sin mi tu dueño se pensaba que estabas mudo Arf arf arf, asi que canta conmigo!!!! GUAUUUUUUUUU GUAUUUUUUUU AGUAAAAAAAAAA GUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAUUUUUUUU!!!!
Por cierto, me olvide de decirte que el ultimo dia que estuve en tu casita me lleve tu hueso arf arf arf que buenoooooooo!!!
Y ahora que no me oye nadie, sigue incordiando a tus dueños a las 3 de la mañana como te dije, a mi dueña la Cristina no le hizo mucha gracia, pero tu sigue ehhhhhhhhh.

Guau,

Ross