dimecres, 26 de maig del 2010

ELS GOSSOS A BARCELONA - LOS PERROS EN BARCELONA

GUAU!.

El papi m'ha ensenyat aquesta carta que avui publica el diari La Vanguardia. El seu autor es en Rafael Oriol i Radigales:

És curiós com funciona Barcelona en alguns dels seus llocs. Hi ha diferències que fan que molts barcelonins estiguem disgustats. Així, per exemple, podem anar a la platja i trobar-hi pispes, llauners, massatgistes, ràdios a tota castanya, invasió de la sorra per part de gandules d'empreses privades, o xiringuitos amb música ben alta, però això sí, no hi podem portar el gos.

També podem anar al metro i gaudir dels mateixos pispes, estafadors que no paguen el bitllet, músics que ningú demana, persones brutes o èbries que empesten, bicis que t'embruten de greix els pantalons, però això sí, no hi podem portar el gos. Podem caminar llargues estones fins trobar un pipican i haver de desistir que el gos hi entri per manca de neteja i per evitar infeccions (en això se semblen a les persones que tampoc tenim a l'abast lavabos públics, i quan hi són, no s'hi pot entrar de la ferum).

Quin mal han fet les nostres mascotes per aquest maltractament en una ciutat que diu que protegeix els animals?


------------------------------------------------


Mi papi me ha enseñado esta carta que publica el Sr. Rafael Oriol i Radigales en la Vanguardia:


Es curioso cómo funciona Barcelona en algunos de sus lugares. Hay diferencias que hacen que muchos barceloneses estemos disgustados. Así, por ejemplo, podemos ir a la playa y encontrar cacos, lateros, masajistas, radios a toda castaña, invasión de la arena por parte de tumbonas de empresas privadas, o chiringuitos con música bien alta, pero eso sí, no podemos llevar el perro.

También podemos ir en el metro y disfrutar de los mismos ladrones, estafadores que no pagan el billete, músicos que nadie pide, personas sucias o ebrias que apestan, bicis que te ensucian de grasa los pantalones, pero eso sí, no podemos llevar el perro . Podemos caminar largos ratos hasta encontrar un pipican y que desistir que el perro entre por falta de limpieza y para evitar infecciones (en esto se parecen a las personas que tampoco tenemos al alcance lavabos públicos, y cuando están, no se puede entrar de la hedor).

¿Qué mal han hecho nuestras mascotas por este maltrato en una ciudad que dice que protege a los animales?