dijous, 2 d’abril del 2009

AVUI HE TINGUT QUE ANAR A TREBALLAR! - HOY HE IDO AL TRABAJO!

GAUUA!

Avui he tingut que anar a treballar. Ja fa temps que el papi em comenta que no s'aclareixen a la seva feina. Per no sentir-lo més he tingut que fer un cop de cua i anar-hi jo. A les fotos em podeu veure donant instruccions al personal de com ha de fer la seva feina. Arf! Arf! he demanat un lot de GuauOptions a bon preu. Com que ha valorat molt bé la meva intervenció m'han dit que me les donaran. Convertibles en ossos de primera!!!!.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoy he tenido que ir al trabajo. Ya hace tiempo que mi papi me comenta que no se aclaran. Para no oirlo más he dado un colpe de cola y he ido a trabajar. En las fotos me podeis ver dando instrucciones al personal sobre cómo han de hacer su trabajo. Arf! Arf! he pedido un lote de GuauOptions a buen precio. Y como han valorado muy bien mi intervención me han dicho que me las darán. Convertibles en huesos de primera!!!!.
Si es que no se enteran!!!!!!!


GUAUA!!!

4 comentaris:

Ross,Sara y Klaus. ha dit...

un sueldo mas en casa jajajajajajajajaja

Byron y Xinver ha dit...

pues menos mal que has tomado las riendas de la casa y la economía, seguro que con nuestro distinto punto de vista, la crisis se acabaría en nada, si nos dejaran hacer....

Unknown ha dit...

Byron y Xinver:

No sabeis cuánta razón teneis!!! Nosotros iríamos más al grano. Y las disputas se arreglarían con un par de gruñidos y luego a mover la cola.
Dice mi papi que en su oficina ya van mejor.

Si es que con dos patas no se puede pedir mas, gauau!!

laura "la mama de la vivi" ha dit...

uis si que m'he perdut coses en aquests dies. felicitats a la teva cosina Sara.
felicitats pel teu aniversari, i menys mal que ets un gosbroker i saps invertir perque en els temps que corren... si no s'inverteix en ossos, no hi ha res a fer.

llepadetes