dimecres, 15 d’abril del 2009

LA MEVA FESTA D'ANIVERSARI - MI FIESTA DE CUMPLEAÑOS

GUAU!!

El diumenge passat vam celebrar el meu aniversari (que va ser el dia 30 de març). Tot i que li diem així, és l'aniversari del dia que vaig entrar a aquesta família. Ara dec tenir uns 5 anys. Us deixo un vídeo. No us perdeu lo tocat i posat que sóc quan el tiet Ernest em va fer la foto: primer sec, faig cara de circumstàncies i quan es fa la foto me'n vaig. Ho he aprés del futbolistes quan surten per la tele, arf,. arf. arf.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
El pasado domingo celebramos mi cumpleaños (que fue el día 30 de marzo). A pesar de que le llamamos así es el aniversario del día en que entré a formar parte de esta familia. Ahora debo tener unos 5 años. Os dejo el vídeo. No os perdais cómo me pongo cuando el tio Ernest me hizo la foto: primero me siento, luego pongo cara de circunstancias y, cuando se hace la foto, me voy. Lo he aprendido de los futbolistas cuando salen por la tele, arf. arf. arf!!

GUAU!!