dilluns, 26 de novembre del 2007

M'han visitat!!



Guau!!!

Feia temps que no bordava res!
Ahir em van venir a veure la cosineta Maxi i el tiet Ross. Em va fer molta il·lusió!

Només van entrar per la porta el tiet Ross, com sempre, no parava de bordar i de demanar menjar. Com si els seus amos no li donessin res!! Clar que como la seva mami, la Cristina, només li dóna pinso, jejejejej!!!

A més m'agafa les joguines, GRRRRRRRRRRRR!!. És clar que jo no en faig cas de la pilota. Mireu quina foto, sembla un pollastre.


Y la Maxi estava molt guapa. Ara li ha crescut una mica el pel:



Menys mal que a mi també em mimen, jejejeje


Bé, doncs fins un altre dia
Guau!!



--------------------------------------------------------------------------

Guau
Hacía tiempo que no ladraba nada. Ayer me vinieron a ver la prima Maxi y el tío Ross. Me ha hecho mucha ilusión. Nada más entrar por la puerta el tío Ross no paraba de ladrar y de pedir comida, como siempre. ¡Como si sus amos no le dieran nada! Claro que como su mami, Cristina, solo le da pienso, jejejeje.
Además me coge mis juguetes, GRRRRRRRRRRR. Claro que a mi no me gusta la pelota. Mirad qué foto, parece un pollo.
Y Maxi estaba muy guapa, le ha crecido un poco el pelo.
Menos mal que a mi también me miman.

Bueno, pues hasta otro día.

Guau

dissabte, 17 de novembre del 2007

GOSSOS i AMOS

El meu amo m'explica que ha trobat aquesta pel·lícula. Me l'ha ensenyat i m'he fet un tip de riure per què jo no m'assemblo gens ni mica a ell ni tampoc a la meva ama.----------------------------------------------------------------------------------
Mi amo me comenta que ha encontrado esta película. Me la ha enseñado y me he reido mucho porque yo no me parezco nada a él o a mi ama.

dijous, 15 de novembre del 2007

GRÀCIES I PREOCUPACIÓ PER OFELIA

Guau!!

La meva amiga Ofelia m'ha fet l'honor de bordar als seus papis que possin en el seu blog la notícia de la meva entrevista a la Vanguardia. Li estic molt agraït.

A més, estic preocupat per ella ja que a la caixa que parla i que tos els de dues potes sempre miren han dit no sé queè d'un terratrèmol por allà on ella viu. No sé que és però sembla important. ESpero que Ofelia estiqui bé.

---------------------------------------------------------------------------------

Mi amiga Ofelia me ha hecho el honor de ladrar a sus papis que pongan en su blog la noticia de mi "entrevista" en "La Vanguardia". Le estoy muy agradecido .

Además, estoy preocupado por ella ya que en la caja esa que habla y que todos los de dos patas miran a todas horas han dicho algo de un terremoto por donde ella vive. No se que es pero parece importante por las caras de mis amos. Espero que Ofelia esté bien.

Guau!!

dilluns, 12 de novembre del 2007

El MEU BLOG A "LA VANGUARDIA"

Guau!!!

Estic molt content. Avui m'han publicat el blog on bordo les meves coses al diari "La Vanguardia", en el format que els de dues potes miren per les pantalles.
Donèu-li un cop d'ull!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------

Estoy muy contento. Hoy me han publicado el blog donde ladro mis cosas en el diario "la Vanguardia", en el formato que los de dos patas miran por las pantallas. Echad un vistazo!!!!


Guau!!!

dimecres, 7 de novembre del 2007

ENQUESTA!!!!

GUAU!!!

Us he posat una enquesta per què opineu sobre si estic més afavorit amb el pel curt o llarg. És que hi ha alguns de dues potes que diuen una cosa i d'altre un altre. Em podeu veure aqui.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Os he puesto una encuesta para que opineis si estoy más guapo con el pelo corto o largo. Es que algunos de los de dos patas dicen una cosa y otros la otra y no sé que hacer. Me podeis ver aqui.

GUAU!!!