dilluns, 26 de novembre del 2007

M'han visitat!!



Guau!!!

Feia temps que no bordava res!
Ahir em van venir a veure la cosineta Maxi i el tiet Ross. Em va fer molta il·lusió!

Només van entrar per la porta el tiet Ross, com sempre, no parava de bordar i de demanar menjar. Com si els seus amos no li donessin res!! Clar que como la seva mami, la Cristina, només li dóna pinso, jejejejej!!!

A més m'agafa les joguines, GRRRRRRRRRRRR!!. És clar que jo no en faig cas de la pilota. Mireu quina foto, sembla un pollastre.


Y la Maxi estava molt guapa. Ara li ha crescut una mica el pel:



Menys mal que a mi també em mimen, jejejeje


Bé, doncs fins un altre dia
Guau!!



--------------------------------------------------------------------------

Guau
Hacía tiempo que no ladraba nada. Ayer me vinieron a ver la prima Maxi y el tío Ross. Me ha hecho mucha ilusión. Nada más entrar por la puerta el tío Ross no paraba de ladrar y de pedir comida, como siempre. ¡Como si sus amos no le dieran nada! Claro que como su mami, Cristina, solo le da pienso, jejejeje.
Además me coge mis juguetes, GRRRRRRRRRRR. Claro que a mi no me gusta la pelota. Mirad qué foto, parece un pollo.
Y Maxi estaba muy guapa, le ha crecido un poco el pelo.
Menos mal que a mi también me miman.

Bueno, pues hasta otro día.

Guau