dijous, 15 de novembre del 2007

GRÀCIES I PREOCUPACIÓ PER OFELIA

Guau!!

La meva amiga Ofelia m'ha fet l'honor de bordar als seus papis que possin en el seu blog la notícia de la meva entrevista a la Vanguardia. Li estic molt agraït.

A més, estic preocupat per ella ja que a la caixa que parla i que tos els de dues potes sempre miren han dit no sé queè d'un terratrèmol por allà on ella viu. No sé que és però sembla important. ESpero que Ofelia estiqui bé.

---------------------------------------------------------------------------------

Mi amiga Ofelia me ha hecho el honor de ladrar a sus papis que pongan en su blog la noticia de mi "entrevista" en "La Vanguardia". Le estoy muy agradecido .

Además, estoy preocupado por ella ya que en la caja esa que habla y que todos los de dos patas miran a todas horas han dicho algo de un terremoto por donde ella vive. No se que es pero parece importante por las caras de mis amos. Espero que Ofelia esté bien.

Guau!!