dissabte, 9 d’agost del 2008

JA HE TORNAT - YA ESTOY DE VUELTA

Doncs ja he tornat de vacances. De fet he estat a casa dels tiets que tenen dues filles que m'han cuidat molt. Els papis els van donar pinso per a mi, però quasi que l'han tornat sencer perquè m'han donat de menjar altres coses que estan molt més bones que el pinso. Ja us ho explicaré més endavant que ara tinc que descansar doncs he sortit molt al carrer.
(El papi m'ha dit que potser el setembre anem -jo també- a pasar uns dies a la Cerdanya i que podré córrer per la muntanya).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pues ya he vuelto de las vacaciones. De hecho he estado en casa de los tios que tienen dos hijas que me han cuidado mucho. Los papis les dieron pienso para mi comida pero lo han devuelo entero ya que me han dado de comer otras cosas mucho más sabrosas. Ya os lo explicaré en otra ocasión que ahora estoy muy cansado de salir tanto a la calle.
(Papi me ha dicho que es posible que en setiembre vayamos -yo también- unos días a la Cerdaña y que podré correr por la montaña)

2 comentaris:

Byron y Xinver ha dit...

HOOOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAA
Reinvidicamos nuestros derechos a vacaciones... Nosotros también y nos iremos en septiembre si todo va bien.

montse ha dit...

Bienvenido de nuevo a la blogosfera!!!!